CSUROMVÍZ KFT. Kérem olvassa el figyelmesen!
Általános Szerződési Feltételek 2019. ÁPRILIS 23.-tól érvényesek:
1., Rendelés menete:
a: Megrendelő először telefonon név, lakcím megadásával, majd hiba pontos elmondásával kapcsolatba lép velünk, majd az alábbi lehetőségek egyikén megrendeli a szolgáltatást.
b: SMS üzenetben történő rendelés név, pontos cím, majd hiba esetleges leírása, de nem fontos ha előtte telefonon megbeszéltük.
c: Weblapon Rendelés/Kapcsolat menüben név, e-mail cím, lakcím, telefonszám feltüntetésével, majd a hiba pontos leírása.
d. Csak sms-ben vagy e-mailen küldött rendelés hiteles!
2., A rendelést minden esetben telefonon megerősítjük a megrendelőt visszahívjuk, ekkor árat és időpontot is egyeztetünk a munka elvégzésére. A megbeszélt időpontban a cég munkatársa(i) megjelenik a helyszínen, ekkor a megrendelés már fizetési kötelezettséggel jár. Árainkat megtalálja az „ÁRAINK” menü alatt! A telefonon szóban megadott árak tájékoztató jellegűek, általában az esetek 95%-ában tartjuk magunkat hozzá, de ha bármi eltérés van, azt a munka megkezdése előtt közöljük a megrendelővel.
Minimum díj, amit a helyszinen ki kell fizetni: 1 db kiszállás + 1 rezsióradíj
3., A munkavégzésről minden esetben számla készül, melyet a megrendelő vagy a helyszínen kifizet vagy átutalásos fizetés esetén (csak cég esetén munkalappal alkalmazható) számla ellenében 8 napon belül teljesít! Nem fizetés esetén a számla ellenértékét + a felmerülő költségeket jogi útra tereljük és a Megrendelő felé érvényesítjük!
4., A duguláselhárítás sikeressége nagyban függ a dugulás jellegétől, a szennyvízvezeték korától, a cső állapotától, lejtésétől, az abban lévő dugulást előidéző anyagoktól és a lerakódás mennyiségétől. Megsüllyedt, sérült, törött, elöregedett szennyvízvezetékben a duguláselhárítás meghiúsulhat, sajnos ezért és az ebből eredő károkért Cégünk a Megrendelő felé felelősséget nem vállal!!!
5., Viszont a Tulajdonos/Megrendelő feladata és kötelessége, hogy a saját ingatlanjához tartozó víz és szennyvíz hálózatát karban tartsa, az elöregedett, lerakódott, sérült csöveket cseréltesse, ennek feltárását, javítását esetleges cseréjét és annak költségeit a Tulajdonos/Megrendelő köteles viselni! A víz és szennyvíz vezeték az ingatlan részét képezi, tehát amennyiben a duguláselhárítás során Cégünk kárt szenved, azt a 6., pontban leírtak alapján alkalmazzuk!
6., Fontos! Megrendelő megrendelésével hozzájárul ahhoz, hogy mivel nagyrészt mosóval és/vagy spirállal dolgozunk, ha a mosó vagy a spirálok és/vagy azok feje a csatornába vagy a csatorna rossz állapota miatt földbe beragad, vagy beszorul, akkor azt Cégünk, tehát Mi mielőbbi bontással feltárjuk és ezen eszközöket kivesszük a hibás szennyvízcsőből. Ezeket a munkaeszközöket a csőben nem hagyjuk! Ennek költsége a Megrendelőt terhelik! Amennyiben a Megrendelő nem járul hozzá a bontáshoz, ez esetben a beragadt eszközök árát Cégünk felé azonnal, de legfeljebb 3 napon belül megtéríti Esetleges tulajdonos általi feltárás után ezeket az eszközöket "Megrendelő" részünkre maximum 10 napon belül visszaszolgáltatja!
G A R A N C I A
Duguláselhárításra 30 Nap garanciát vállalunk!
1., A lefolyót és annak alkatrészeit (szennyvízcsövek, szifon stb.) kipróbált, működő és folyásmentes állapotban adjuk át a munkavégzés után a Megrendelő részére! Régi szennyvízcsövek lerakódására, szifonok hibáira, tömÍítetlendégére utólagos garancia sajnos nincs!
Csak szabványosan megépített szennyvízvezetékre -megfelelő lejtéssel és tisztító idomokkal ellátva- vonatkozik a teljes körű Garancia!
2., Wc csésze felvétele vagy mosogató esetleg mosdó szifon szétszedése, megbontása -ha szükséges a sikeres duguláselhárítás munkavégzéshez- után ezek visszarakásból, ősszeszerelésből adódó esetleges hibákra, folyásra, csepegésre garanciát Cégünk nem tud vállalni! Tudomásul kell venni, hogy az elöregedett, lerakódott. deformálódott gumi és műanyag alkatrészek visszarakás után már nem minden esetben tömítenek! Ekkor a cseréjük ajánlott!
Csak szakember által SZAKSZERŰEN javított, szerelt és karbantartott vezetékre, szifonra, csatlakozásokra, wc bekötésekre adunk Garanciát!
Jolly harmónikával szerelt, szigetelő szalaggal betekert, sziloplszttal kikent csatlakozások kókler munkáira Garancia nincs!
3., Visszatérő dugulásnál GARANCIÁLIS igény esetén kamerás ellenőrzés ajánlott!
Megrendelő ezen szabályzatot a megrendelésével egyetemlegesen elfogadja!!!